Στις 29 Μαΐου 2026 τα αγόρια της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, συμμετείχαν στο Μαθητικό Τουρνουά Ποδοσφαίρου. Όλοι οι μαθητές έδωσαν τον καλύτερό τους ευαυτό και ευχαριστήθηκαν πολύ τη συμμετοχή τους στο τουρνουά! Συγχαρητήρια σε όλους!
Στις 29 Μαΐου 2026 τα αγόρια της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, συμμετείχαν στο Μαθητικό Τουρνουά Ποδοσφαίρου. Όλοι οι μαθητές έδωσαν τον καλύτερό τους ευαυτό και ευχαριστήθηκαν πολύ τη συμμετοχή τους στο τουρνουά! Συγχαρητήρια σε όλους!