Συμμετοχή του σχολείου στο Μαθητικό Τουρνουά Ποδοσφαίρου

Στις 29 Μαΐου 2026 τα αγόρια της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, συμμετείχαν στο Μαθητικό Τουρνουά Ποδοσφαίρου. Όλοι οι μαθητές έδωσαν τον καλύτερό τους ευαυτό και ευχαριστήθηκαν πολύ τη συμμετοχή τους στο τουρνουά! Συγχαρητήρια σε όλους!

φοοτ2
φοοτ!
εικόνα_Viber_2026-05-30_08-52-55-932
previous arrow
next arrow