Επίσκεψη της φιλαρμονικής στο σχολείο μας

Την Πέμπτη 2 Μαρτίου, στα πλαίσια της γνωριμίας των μαθητών της Γ΄ και Α΄ τάξης με τον θαυμαστό κόσμο των μουσικών οργάνων, επισκέφτηκε το σχολείο μας, η φιλαρμονική ορχήστρα Δήμου Βόλου, όπου παρουσίασε ένα ξεχωριστό πρόγραμμα γνωριμίας με τα πνευστά και τα κρουστά όργανα της φιλαρμονικής ορχήστρας. Οι μουσικοί της φιλαρμονικής υπό την επίβλεψη του μαέστρου κ. Βασίλη Τασούδη εξήγησαν στους μαθητές μας το υλικό κατασκευής, τον τρόπο εκτέλεσης και τον ήχο του κάθε οργάνου. Η παρουσίαση έκλεισε με ένα ευχάριστο μουσικό πρόγραμμα με μελωδίες του Διονύση Σαββόπουλου, όπου συμμετείχαν τραγουδώντας οι μαθητές. Ανάλογο πρόγραμμα θα παρουσιαστεί και στις υπόλοιπες τάξεις σε μελλοντικές ημερομηνίες.

IMG_20230302_101326_1
IMG_20230302_102246_1
IMG_20230302_102122
IMG_20230302_101319
IMG_20230302_103115_1
IMG_20230302_102814
IMG_20230302_102624
IMG_20230302_102257_1
IMG_20230302_102542
IMG_20230302_104334
IMG_20230302_103755_1
IMG_20230302_101326_1 (1)
previous arrow
next arrow