Αφίσα για την επέτειο του Πολυτεχνείου Δημοσιεύθηκε 16 Νοεμβρίου, 2021 από τον/την admin Οι μαθητές του Στ2 δημιούργησαν μια αφίσα για τον εορτασμό της επετείου της 17ης Νοεμβρίου!