Οι μαθητές της Δ΄τάξης του σχολείου μας, επισκέφτηκαν το ΚΔΑΠ “Δημιουργική πόρτα” που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης της Λάρισας. Το θέμα με το οποίο ασχολήθηκαν τα παιδιά ήταν η γιορτή της μητέρας. Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα μικρό βίντεο που αφορούσε στην καθιέρωση της γιορτή, έπαιξαν στη συνέχεια ένα σχτικό παιχνίδι και τέλος κάθε μαθητής έβαψε την δική του πήλινη καρδιά, δώρο για την μητέρα του!






