Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στη “Δημιουργική πόρτα”

Οι μαθητές της Δ΄τάξης του σχολείου μας, επισκέφτηκαν το ΚΔΑΠ “Δημιουργική πόρτα” που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης της Λάρισας. Το θέμα με το οποίο ασχολήθηκαν τα παιδιά ήταν η γιορτή της μητέρας. Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα μικρό βίντεο που αφορούσε στην καθιέρωση της γιορτή, έπαιξαν στη συνέχεια ένα σχτικό παιχνίδι και τέλος κάθε μαθητής έβαψε την δική του πήλινη καρδιά, δώρο για την μητέρα του!

εικόνα_Viber_2026-04-24_12-37-11-423
εικόνα_Viber_2026-04-24_12-36-52-220
εικόνα_Viber_2026-04-24_12-36-52-947
εικόνα_Viber_2026-04-24_12-36-53-326
εικόνα_Viber_2026-04-24_12-36-59-759
εικόνα_Viber_2026-04-24_12-37-11-337
εικόνα_Viber_2026-04-24_12-36-51-351
previous arrow
next arrow