Εκδρομή στο νομό Τρικάλων και το νομό Καρδίτσας

Οι τάξεις Δ, Ε και Στ πραγματοποίησαν μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδρομή στο νομό Τρικάλων και Καρδίτσας. Αρχικά επισκέφτηκαν την Πύλη Τρικάλων, όπου ο υπέυθυνός του ΚΕΠΕΑ Μουζακίου κ. Κώστας Γραμμένος ξενάγησε του μαθητές στην περιοχή και τους μίλησε για την κλιματική αλλαγή, στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος  “Πλημμύρες”.  Στη συνέχεια οι μαθητές επισκέφτηκαν τους καταρράκτες της Παλαιοκαρυάς, ενώ η εκδρομή ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη στο κτήμα Χαλίλη, όπου τα παιδιά έφαγαν, χαλάρωσαν και έπαιξαν στη φύση!

 

εικόνα_Viber_2026-05-13_10-44-52-624
εικόνα_Viber_2026-05-13_10-44-51-903
εικόνα_Viber_2026-05-13_10-44-39-922
εικόνα_Viber_2026-05-13_10-44-41-693
Ανώνυμο σχέδιο
Ανώνυμο σχέδιο
previous arrow
next arrow