Η 3η Δεκεμβρίου είναι παγκόσμια μέρα ανθρώπων με αναπηρία. Δεν μπορεί να υπάρξει δημοκρατική κοινωνία που δεν σέβεται τη διαφορετικότητα, που δεν υπερασπίζεται ότι όλοι οι πολίτες έχουν ίσες ευκαιρίες στη μόρφωση, στην απασχόληση, αλλά και στην καθημερινότητα.
Οι συνάνθρωποι μας με ειδικές ανάγκες δίνουν πολλές φορές μάχη επιβίωσης, κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, οι οποίες δυστυχώς συνεχίζουν να υπάρχουν στη χώρα μας. Τα άτομα αυτά έχουν το δικαίωμα να ονειρεύονται και να προσπαθούν να κάνουν τα όνειρα τους πραγματικότητα.
Οι άνθρωποι αυτοί μέσα από τον αγώνα τους γίνονται φωτεινό παράδειγμα για όλους. Το παράδειγμα τους μας οπλίζει με δύναμη και κουράγιο, για να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες της ζωής.
Ακόμη μας κάνουν να αναλογιστούμε πόσο τυχεροί είμαστε και πόσο δεδομένα και αυτονόητα θεωρούμε κάποια πράγματα.
Το παραπάνω κείμενο και η ζωγραφιά που ακολουθεί
δημιουργήθηκαν από την δασκάλα Ξανθή Δανιλοπούλου και τους μαθητές του Στ2.
