Μετά από την προβολή της ταινίας “Το αγόρι και ο κόσμος”, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Ολυμπίας, με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Όλοι στο κάδρο 2” του Νεανικού πλάνου, οι μαθητές, αφού μελέτησαν και ανέλυσαν την ταινία σύμφωνα με τον σχετικό οδηγό, αποτύπωσαν στο χαρτί τα σημαντικότερα για εκείνους θέματα που θίγονται στην ταινία.