Eργαστήριο κατασκευής αποκριάτικης μάσκας

Οι μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας έφτιαξαν αποκριάτικες μάσκες, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού θεατρικής αγωγής κας Έφης Κουτσογιάννη και του εκπαιδευτικού των εικαστικών κ. Γιάννη Ροδοβίτη. Και του χρόνου παιδιά!

IMG_20230223_124218
IMG_20230223_124322_1
IMG_20230223_124332
IMG_20230223_124407
IMG_20230223_124426_1
previous arrow
next arrow