Οι μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας έφτιαξαν αποκριάτικες μάσκες, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού θεατρικής αγωγής κας Έφης Κουτσογιάννη και του εκπαιδευτικού των εικαστικών κ. Γιάννη Ροδοβίτη. Και του χρόνου παιδιά!
Οι μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας έφτιαξαν αποκριάτικες μάσκες, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού θεατρικής αγωγής κας Έφης Κουτσογιάννη και του εκπαιδευτικού των εικαστικών κ. Γιάννη Ροδοβίτη. Και του χρόνου παιδιά!