Τα ψηλά βουνά

Οι μαθητές της Α’ , Β’ και Γ’ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν την θεατρική παράσταση “Τα ψηλά βουνά” του Ζαχαρία Παπαντωνίου, σε σκηνοθεσία του Ηλία Παπακωνσταντίνου. Η παράσταση κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλων των μαθητών, οι οποίοι αλληλοεπιδρούσαν και με τους ηθοποιούς της παράστασης.

Στη συνέχεια μαθητές και εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν το πάρκο μέσα στο οποίο στεγάζεται το θέατρο.

IMG-c30a99dfaceedb7418a42731e48566d4-V
1
2
3
14
4
εικόνα_Viber_2023-12-04_17-58-07-615
εικόνα_Viber_2023-12-04_17-58-21-687
εικόνα_Viber_2023-12-04_17-58-49-187
εικόνα_Viber_2023-12-04_17-59-21-338
εικόνα_Viber_2023-12-04_18-01-54-633
previous arrow
next arrow