Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στο 7ο Δημοτικό σχολείο Νέας Ιωνίας

Τη Δευτέρα 23 Οκτωβρίου η Δ΄ τάξη του σχολείου επισκέφτηκε το 7ο Δημοτικό σχολείο Νέας Ιωνίας που στεγάζεται σε ένα υπέροχο κτίριο στα Μελισσάτικα.

Εκεί ο Προϊστάμενος του τριθέσιου δημοτικού μας υποδέχτηκε και μας ξενάγησε στο σχολείο.

Οι μαθητές είχαν τη χαρά να δουν από κοντά αντικείμενα μιας άλλης εποχής που στεγάζονται στο λαογραφικό μουσείο εντός του σχολείου που δημιούργησαν οι ίδιοι εκπαιδευτικοί με μεράκι από δωρεές των κατοίκων της περιοχής. Μύλοι του καφέ, φλοκάτες , αργαλείος, γάστρες, κατσαρόλες και ταψιά , σίδερα με κάρβουνο, παιχνίδια και άλλα αντικείμενα παραδοσιακής τέχνης “ζωντάνεψαν” στα παιδικά μάτια που άλλα τα αναγνώρισαν και άλλα όχι.

Στη συνέχεια τα παιδιά παρακολούθησαν παράσταση Καραγκιόζη από τους μαθητές της Στ με θέμα το σκάκι και στη συνέχεια έπαιξαν σκάκι ενώ παράλληλα σε άλλη αίθουσα μαθητές μυήθηκαν στο πινγκ πονγκ από τους Αποστόλου Ευάγγελο και Λιάπη Γεώργιο προπονητές του Απόλλωνα Βόλου.

Το τοπίο και ο φυσικός περίγυρος με τη θέα του Βόλου από ψηλά μάγεψε τα παιδιά που πραγματικά το ευχαριστήθηκαν.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στον Προϊστάμενο του δημοτικού κ. Κουτίδη Αθανάσιο που εμπνεύστηκε και υλοποίησε το πρόγραμμα καθώς και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εκπαιδευτικό Παπαδοπούλου Μαρία για τη άψογη συνεργασία και βοήθειά της.

IMG-ea4fb05ccddd1b097ad289c313bfd04a-V
IMG-ada05679e5bde195653a84e43534910a-V
IMG-609b1462f8220adcdd336533f411fb32-V
IMG-87e8a2e006300a1ee163cdfb95f55cce-V
IMG-0ac2d5311336a0601c370f3563a8d6f6-V
IMG-804f27a7deacab9548277831f96bd993-V(1)
previous arrow
next arrow