Την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023 η Δ΄ τάξη του σχολείου παρακολούθησε την παράσταση
“ Ο Τρομάρας” του Γεώργιου Βιζυηνού σε σκηνοθεσία Άννας Παπαμάρκου στο Πολιτιστικό Κέντρο Ν. Ιωνίας.
Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες παρακολούθησαν με ενθουσιασμό την παράσταση που με έναν τρόπο αφήγησης σύγχρονο και πρωτότυπο, χρησιμοποιώντας στοιχεία από την τεχνική της πλατφόρμας και του θεάτρου σκιών, με ζωντανή μουσική, αμεσότητα, άφθονο χιούμορ αλλά και συγκίνηση παρουσίασε την πορεία του Τρομάρα ώστε από το σκοτάδι του φόβου να βγει στη χαρά της ζωής.
Ο ήρωας, υπερνικώντας τα εμπόδια του ίδιου το εαυτού, κερδίζει την αυτοεκτίμηση, την αποδοχή και την πολυπόθητη αγάπη. “Ένα βήμα τη φορά” όπως λέει και ο ήρωας και τελικά μαθαίνει στα παιδιά ότι θαρραλέος δεν είναι αυτός που δεν φοβάται αλλά αυτός που αντιμετωπίζει τους φόβους του και προχωρά !!!!
Μετά το τέλος της παράστασης οι μαθητές και των δύο τμημάτων δεν παρέλειψαν να φωτογραφηθούν με τους ηθοποιούς της παράστασης, Νεφέλη Μαριάμ Πιτσή, Μαρία Πιπιλιού, Ειρήνη Μιχαηλίδη
Ζωντανή μουσική σαντούρι – βιολί: Αθανάσιος Ψέλτουρας
Τους ευχαριστούμε θερμά!
