Η Α’ τάξη του σχολείου μας ευχαριστεί θερμά το Β’ ΚΔΑΠ Βόλου για τα όμορφα δωράκια που ετοίμασαν για μας και μας προσέφεραν, καθώς και για τις δημιουργικές στιγμές που μοιράστηκαν μαζί μας.
Η Α’ τάξη του σχολείου μας ευχαριστεί θερμά το Β’ ΚΔΑΠ Βόλου για τα όμορφα δωράκια που ετοίμασαν για μας και μας προσέφεραν, καθώς και για τις δημιουργικές στιγμές που μοιράστηκαν μαζί μας.